Cena / za 60 min 80 zł
Lekcje online Tak
Miejsce Dowolnie
Zakres Szkoła podstawowa Gimnazjum Szkoła średnia Matura Inne

Lektorka z wieloletnim doświadczeniem rozszerza działalność i zaprasza nowych uczniów!

Lektorka z wieloletnim doświadczeniem rozszerza działalność i serdecznie zaprasza nowych uczniów!

Chcesz, żeby Twoje dziecko nauczyło się języka podczas zajęć, na których będzie aktywnie, ciekawie i wesoło? Przerabiany w szkole materiał jest niezrozumiały i trzeba sprawić, aby wszystko było jasne i do tego interesujące? Wizja egzaminu spędza sen z powiek i trzeba sprawić, żeby stał on się łatwizną? A może to Ty chcesz odświeżyć swój język i wreszcie zacząć używać go na co dzień? Jeśli tak – razem możemy zdziałać cuda:)

CO WYRÓŻNIA MOJE ZAJĘCIA?

  • Zajęcia prowadzę w oparciu o znajomość zasad uczenia się i pracy mózgu – naukę organizuję tak, aby zapamiętać jak najwięcej przerabianego materiału. Używam mnemotechnik (techniki zapamiętywania), a poza nauką języka pokazuję jak się uczyć, żeby się nauczyć.
  • Na lekcjach staram się przede wszystkim zainteresować uczniów materiałem. Ucząc języków wplatam seriale i filmy.
  • Moje lekcje są nauką języka i kultury kraju – poza nauką języka „zabieram” moich uczniów w podróż do kraju- „zwiedzamy” Buckingham Palace lub Madame Tussauds, „poznajemy” członków królewskiej rodziny, „przemierzamy” parki narodowe w USA. Chcę żeby moi uczniowie rozumieli po co uczą się tego przedmiotu – język to narzędzie do komunikacji. Mój przedmiot przyda się im na co dzień. To jest przydatne i ciekawe!
  • Nie zapisujemy tematów lekcji tylko daty. Do lekcji zawsze mam przygotowany materiał, ale nie trzymam się go sztywno. Słucham czego chcą uczniowie. Jeśli jakiś fragment przerobimy szybciej idziemy dalej, jeśli coś jest niezrozumiałe zatrzymujemy się na dłużej. Jeśli coś jest nudne dla grupy zmieniamy to, a jeśli ciekawe rozwijamy to.
  • Nie ma dwóch takich samych lekcji. Część uczniów zapamiętuje przez słuchanie – do lekcji staram się dopasować piosenkę. Część woli pisać – wtedy robimy fiszki. Inni wolą mówić – robimy gry językowe. Nie zmuszam uczniów do robienia tych samych ćwiczeń.
  • Nie zmuszam uczniów. To jest ich czas i ja jestem dla nich. Najważniejsze jest dla mnie żeby czekali na zajęcia z niecierpliwością. Żeby rozbudzić w nich motywację, chęć działania, pewność siebie i poczucie, że są w stanie nauczyć się mojego przedmiotu. Największą nagrodą jest dla mnie gdy uczniowie po dzwonku na przerwę nie zrywają się do wyjścia lub proszą, żeby jeszcze dokończyć grę, ćwiczenie, materiał.
  • Wiem, że najowocniejsze jest uczenie się przez działanie. Podczas zajęć stacjonarnych organizowałam np. podchody, przedstawienia. W zajęciach zdalnych używam gier online. Daję uczniom możliwość do przygotowania projektów.
  • Umiem przygotować uczniów do egzaminu ósmoklasisty – większość przygotowywanych przez mnie osób uzyskało wynik powyżej 90% (rekordzista 98%)
  • Buduję lekcje na relacji. Lubię moich uczniów i oni lubią mnie. Staram się wytworzyć atmosferę zaufania i szacunku. Moja nagroda – życzenia o 12 w Sylwestra od uczniów, w Wigilię, zdjęcia z wakacji.
  • Nie stosuję tradycyjnej skali ocen. Nie „oblewam”. Staram się aby moi uczniowie nie utożsamiali się z porażką. To nie uczeń jest „słaby” tylko ten materiał nie został jeszcze przez niego opanowany, może zrozumiany – może warto wytłumaczyć w inny sposób, może trochę jeszcze poćwiczyć i problem zniknie. Przychylam się do dwóch teorii:

            Każdy jest w stanie osiągnąć swoją ocenę celującą w skali właściwej dla siebie (każdy może pracować na max             swoich możliwości)

            Zamiast oceny niedostatecznej, braku zaliczenia warto przekazać komunikat „jeszcze nie”- w ten sposób             zamiast demotywować i wyróżniać porażkę, budujemy szansę dla dalszej pracy, rozwoju, przekonania, że             jestem w stanie to zrobić tylko muszę nad tym popracować.

Prowadzę wyłącznie zajęcia on-line i jestem przekonana o ich mocnych stronach:

  • zajęcia zdalne są równie, lub bardziej aktywne niż te stacjonarne. Cały czas rozmawiam z uczniem, zadaję mu pytania przez co kontroluję jego aktywność, proszę o rozwiązywanie zadań, które sprawdzamy, gramy w gry, przekazuję kontrolę nad ekranem. Mam bardzo wiele sposobów na aktywizację ucznia w czasie zajęć zdalnych i kontrolę jego skupienia uwagi.
  • posiadam fantastyczne materiały online i jestem w stanie odtworzyć piosenki, gry, materiały zdalne w czasie zajęć (w tym Kahoot!).
  • podręczniki z których korzystam mają tablice interaktywne, które wyświetlam na ekranie – uczeń widzi ten sam podręcznik, który ma przed sobą na monitorze.
  • jeśli korzystam z podręcznika szkolnego Ucznia, zawsze przerabiając materiał robię zdjęcia przerabianych stron i wklejam je do zeszytu online, wraz z rozwiązaniami i opisem.
  • prowadzę zeszyt online, do którego mają Państwo dostęp cały czas.
  • do zeszytu wklejam linki do przerabianych materiałów na zajęciach (piosenki, gry, ćwiczenia itd.) - można otworzyć je po lekcji.
  • często wklejam linki do zadań dodatkowych do pracy samodzielnej po zajęciach.
  • wklejam wszystko co pojawiło się na tablicy podczas zajęć – uczeń nie traci czasu na przepisywanie z tablicy, a w czasie tłumaczenia materiału jest skupiony na zrozumieniu treści
  • na zajęciach tworzymy Quizlety – specjalne fiszki wraz z grami, które służą zapamiętywaniu i powtarzaniu słownictwa z lekcji w interesujący dla ucznia sposób. Dzięki zeszytowi uczeń ma do nich dostęp cały czas.
  • uczeń może edytować zeszyt wpisując do niego odpowiedzi, zadając pytania, wklejając interesujący materiał.
  • w razie moje choroby lub ucznia zajęcia nie przepadają
  • zajęcia mogą odbyć się również w czasie wyjazdów Ucznia, dni wolnych
  • nie tracą Państwo czasu na dojazdy do szkoły
  • nie płacą Państwo za dojazd lektora do domu Ucznia
  • w czasie lekcji uczeń może przebywać w miejscu, które jest dla niego najbardziej komfortowe
  • jestem w stanie przekazać kontrolę nad ekranem Uczniowi, tak aby samodzielnie rozwiązywał zadanie na ekranie.

MATERIAŁY Z KTÓRYCH KORZYSTAM:

  • Korzystam z podręczników z tablicami interaktywnymi, co oznacza, że cały podręcznik, zeszyt ćwiczeń, dostosowane do podręcznika gry, piosenki, filmy i ćwiczenia dodatkowe wyświetlają się na ekranie. Każdy podręcznik jest dostosowany do poziomu ucznia.
  • Mogę prowadzić zajęcia w oparciu o podręcznik przerabiany w szkole i tłumaczyć niezrozumiały materiał, przygotowywać do sprawdzianów lub do kolejnych zajęc, tak aby uczeń mógł być aktywny w szkole. W miarę możliwości materiał szkolny uzupełniam o dodatkowe interesujące materiały, tak aby zaciekawić językiem :)
  • Przygotowuję do egzaminów ósmoklasisty w oparciu o bazę testów z poprzednich lat. Żadne zadanie nie będzie dla Twojego dziecka zaskoczeniem. Moi uczniowie osiągają często wyniki powyżej 90% (chociaż bardzo sceptycznie podchodzę do uczenia „na ocenę”)
  • Mam swoją bazę materiałów i podręczników, ale to Ty jesteś szefem tych zajęć. Robimy to czego potrzebujesz. Poszerzam fragmenty które są dla ucznia najbardziej wartościowe, a redukuję te, które „nie działają”. Staram się, żeby przerabiany materiał był jak najbardziej praktyczny – język to narzędzie, które ma umożliwić komunikację, więc uczę tego co będzie potrzebne na co dzień.

A jak to jest z ceną?

Zajęcia indywidualne - 80 zł za godzinę ZEGAROWĄ.

Zajęcia dla 2 osób – 45zł od osoby za godzinę ZEGAROWĄ.

Zajęcia dla 3 osób – 30 zł od osoby za godzinę ZEGAROWĄ.

Rozpoczęcie zajęć liczę od momentu, kiedy połączymy się z uczniem i zaczniemy przerabiać materiał. Jeśli na początku zajęć kilka minut rozmawiamy o sprawach niezwiązanych z tematem nie wliczam tego czasu do zajęć.

RABATY:

Przy zapisie dwóch uczniów na osobne zajęcia.

Przy zapisie na zajęcia 3 i więcej razy w tygodniu.

W szczególnych wypadkach cena może być negocjowana.

Na koniec kilka słów o mnie:

Od 7 lat prowadzę zajęcia z języka angielskiego i hiszpańskiego. Współpracuję ze Szkołą Językową WORD w Krakowie. Uczę zarówno grupy jak i indywidualne osoby. Uczyłam stacjonarnine w Krakowie, obecnie prowadzę zajęcia zdalne. Moje grupy zaczynały z liczebnością 4 osób – na zakończenie kursu liczyły już osób 10 :) Mam wielu Uczniów, z którymi pracuję praktycznie od samego początku. Jestem Magistrem Pedagogiki społeczno – opiekuńczej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Magistrem Zarządzania w sektorze – publicznym i pozarządowym. W tym roku zakończyłam studia doktoranckie na Uniwersytecie Jagiellońskim, w czasie których zajmowałam się Przywództwem Edukacyjnym i tworzeniem systemów edukacyjnych z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb ucznia. Pracowałam na Uniwersytecie Jagiellońskim prowadząc zajęcia „Myślenie i działanie kreatywne” oraz na hiszpańskim Uniwersytecie w Murcji, gdzie prowadziłam wywiady z dyrektorami szkół. Jestem autorką publikacji: „Schools as an answer for the blanks in the student’s development - the invitation to redefine the core values in education”, brałam udział w międzynarodowych projektach i konferencjach poświęconych edukacji oraz wygłosiłam prelekcje „Children's development through the educational process” w ramach międzynarodowej konferencji ENIRDELM i wykład otwraty „Educational leadership as a response to the needs of today's world” na Uniwersytecie w Murcji. Jestem również studentką studiów magisterskich filologia angielska.

Zaciekawiony? Chętnie odpowiem na wszelkie Twoje pytania! 

Zadzwoń (+48791089444) lub napisz do mnie wiadomość : m.ciapinska.lis@gmail.com