Wykształcenie: Wyższe
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacj...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta – lidera w branży e-commerce – poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Advertising Operations Account Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, konsultacje strategiczne oraz wsparcie działu,
• Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,
• Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych,
• Rozumienie potrzeb Klienta i umiejętność dopasowywania do nich rozwiązań,
• Profesjonalna obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, chat,
• Ścisła współpraca z innymi zespołami Obsługi Klienta w firmie.
Od Ciebie oczekujemy:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży, marketingu lub obsługi klienta,
• Biegłej znajomości języków: rosyjskiego, angielskiego i polskiego – warunkiem koniecznym jest znajomość na poziomie min. C1,
• Umiejętności analitycznego myślenia,
• Pozytywnego nastawienia do ludzi i wykonywanej pracy,
• Umiejętności organizacyjnych, w tym terminowego realizowania zadań.
W zamian oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową – umowa przez agencję na okres 6 miesięcy z możliwością dalszej współpracy,
• Stawkę 50zł brutto za godzinę pracy,
• Dostęp do zaawansowanych technologii,
• Możliwość rozwoju oraz zdobycie wszechstronnego doświadczenie w globalnych strukturach.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: justyna.pardon@adecco.com
Aktualnie dla naszego Klienta – lidera w branży e-commerce – poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Advertising Operations Account Coordinator
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami, konsultacje strategiczne oraz wsparcie działu,
• Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,
• Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych,
• Rozumienie potrzeb Klienta i umiejętność dopasowywania do nich rozwiązań,
• Profesjonalna obsługa zapytań klientów poprzez telefon, e-mail, chat,
• Ścisła współpraca z innymi zespołami Obsługi Klienta w firmie.
Od Ciebie oczekujemy:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży, marketingu lub obsługi klienta,
• Biegłej znajomości języków: rosyjskiego, angielskiego i polskiego – warunkiem koniecznym jest znajomość na poziomie min. C1,
• Umiejętności analitycznego myślenia,
• Pozytywnego nastawienia do ludzi i wykonywanej pracy,
• Umiejętności organizacyjnych, w tym terminowego realizowania zadań.
W zamian oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową – umowa przez agencję na okres 6 miesięcy z możliwością dalszej współpracy,
• Stawkę 50zł brutto za godzinę pracy,
• Dostęp do zaawansowanych technologii,
• Możliwość rozwoju oraz zdobycie wszechstronnego doświadczenie w globalnych strukturach.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: justyna.pardon@adecco.com