Terapia, zajęcia wyrównawcze, Montessori
Specjalizuję się w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz ze specyficznymi trudnościami w pisaniu, czytaniu, liczeniu i zaburzoną motoryką. Posiadam doświadczenie w pracy z uczniami wymagającymi wyrównania braków, z afazją, niepełnosprawnością intelektualną, spektrum ASD oraz dziećmi rodzin powracających z emigracji. W pracy wykorzystuję elementy pedagogiki M. Montessori. Posiadam bogaty zestaw pomocy z zakresu edukacji językowej, matematycznej i przyrodniczej (kosmicznej). Materiał Montessori jest tak skonstruowany, że pozwala dziecku sprawdzić, czy poprawnie wykonało zadanie (kontrola błędu). W ten sposób uczeń wdraża się do samodzielnej pracy. Nauka czytania oparta jest na metodzie symultaniczno - sekwencyjnej (metoda krakowska) lub glottodydaktyce prof. B.Rocławskiego. Obie metody można skutecznie stosować u dzieci już w wieku przedszkolnym.