Miejsce U korepetytora
Przedmiot Biologia
Zakres Szkoła podstawowa Gimnazjum Szkoła średnia Matura Studia

Korepetycje z biologii, prowadzone w sposób jasny i zrozumiały, tak aby uczyć się efektywnie i korzystać z wiedzy!

Cześć!

Mam do zaproponowania korepetycje z biologii w przyjaznej, zachęcającej do nauki i bezstresowej atmosferze! Stawiam przede wszystkim na zrozumienie materiału, a nie tak zwaną suchą teorię. Pokażę Ci jak uczyć się efektywnie i korzystać z tej wiedzy na sprawdzianach, kartkówkach, czy też egzaminach. Jeżeli potrzebujesz usystematyzować swoją wiedzę, nadrobić zaległości lub przygotować się do egzaminu do wymarzonego liceum/na studia to ja Ci w tym pomogę!

Dla kogo?

Uczniowie szkół podstawowych / technikum / liceum.

Kim jestem?

Magister inżynier biotechnologii, ze specjalnością farmaceutyczną.
Studia ukończyłam na Politechnice Wrocławskiej w 2021r., a następnie pracowałam jako Junior Researcher w dwóch renomowanych Europejskich Laboratoriach Biologii Molekularnej i Biologii Infekcyjnej w Szwecji oraz Francji.

Posiadam liczne materiały do nauki, a także mam dostęp do zagranicznych książek, które poruszają tematy pozwalające lepiej zrozumieć dane zagadnienie oraz na pewno poszerzą Twoja wiedzę.

Lekcje prowadzę w formie stacjonarnej na terenie Częstochowy.

Cenę i czas zajęć ustalamy w zależności od Twoich potrzeb przed pierwszym spotkaniem!

Z racji wykonywanego zawodu chętnie pomogę Ci również w zadaniach z chemii, czy też języka angielskiego.

Zapraszam do kontaktu!