Miasto Wrocław
Miejsce Dowolnie
Przedmiot Biologia
Zakres Szkoła podstawowa Gimnazjum Szkoła średnia Matura

Biologia: ciekawie i ze zrozumieniem (SP, LICEUM, MATURA)

Cześć! Jestem Ula, mam 25 lat i udzielam korepetycji już 4. rok :).

Doświadczenie korepetytorskie

Pracowałam z dziećmi, dorosłymi, zarówno indywidualnie jak i w grupach. Zdarzyło mi się nawet uczyć całe rodziny w języku obcym. Przygotowywałam licealistów do matur (biologia, chemia, matura podstawowa, angielski), pomagałam dorosłym złamać barierę językową czy pokazywałam ciekawe strony biologii uczniom szkoły podstawowej.

Prywatnie

Niedługo kończę ostatni, 6. rok studiów medycznych na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. 5. rok spędziłam w Portugalii, a w liceum przez rok uczyłam się w Stanach Zjednoczonych. Te doświadczenia pomogły mi zrozumieć jak ważna w życiu jest zdolność do swobodnej wymiany myśli w różnych językach. Do moich głównych zainteresowań należą neurobiologia i psychoimmunologia. W wolnym czasie uprawiam wspinaczkę skałkową, taternictwo jaskiniowe i gram na gitarze elektrycznej.

PRZEDSZKOLE/SZKOŁA PODSTAWOWA

Uwielbiam pracę z dziećmi i wielką radość sprawia mi nauczanie. Wierzę, że nauka biologii, odpowiednio przedstawiona, może być fantastyczną podróżą. Pomogę w przygotowaniu się do sprawdzianu, testu ósmoklasisty i zainteresuję przedmiotem.

LICEUM/TECHNIKUM

Nie tak dawno sama pisałam maturę, więc posiadam szereg pomocy naukowych, z których korzystanie pomogło mi w dostaniu się na studia lekarskie. Oferuję wnikliwe analizowanie tematów maturalnych z odpowiednimi przykładami jak i przygotowanie do pojedynczych sprawdzianów. Dobry wynik na maturze z biologii wymaga zrozumienia kierujących nią schematów, które odpowiednio wytłumaczone stają się niewiarygodnie proste. Bardziej niż na liczbie przerobionych zadań zależy mi na pełnym zrozumieniu zagadnienia.

Przebieg i forma korepetycji jest indywidualnie ustalana z uczniem zależnie od jego potrzeb i oczekiwań.

W przypadku zajęć online korzystam z programu Skype lub ZOOM. Posiadam profesjonalny sprzęt audio oraz pełen zakres pomocy naukowych w formie wirtualnej.

Istnieje możliwość zajęć grupowych.

Wykształcenie