Grafika 3D/ Game Dev
Zajęcia przygotowane z myślą o tych którzy chcą spróbować swoich sił w branży gier komputerowych. W zależności od zainteresowań ucznia pozwolą zbudować własny kawałek terenu,postać lub inny przedmiot gotowy do zaimplementowania w silniku do gier Unity oraz Unreal Engine.
Pomagam zbudować własny pipeline( system pracy między programami),przygotować się sprzętowo i programowo w dziedzinie która interesuje ucznia najbardziej.
Zajęcia obejmują:
1)Przygotowanie modelu High Poly( wysokie rozdielczości w programie Zbrush lub Blender)
2)Retopologia modelu(optymalizacja w programie Zbrush, Blender lub Maya)
3)Teksturowanie modelu ( "malowanie" tekstur w programach Substance Painter lub Blender )
4) Przygotowanie tekstur proceduralnych( dla osób zainteresowanych projektowaniem map-w programie Substance Designer)
5) Przygotowanie modelu pod portfolio ( w programie Substance Painter i Blender i Photoshop)
6) Implementacja modelu do silnika ( w silnikach Unity i Unreal Engine)
W studiu znajdują sie 3 stanowiska z licencjami przygotowane do wykorzystnia przez moich uczniów, zachęcam jednak do przynoszenia własnego sprzętu ponieważ pomagam z instalacją wszelkiego oprogramowania oraz plug-inów.
Serdecznie Zapraszam