Customer Service Representative with English
Oferta:
Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z naszym Klientem (po okresie próbnym od razu czas nieokreślony)
Godziny pracy: (8-godzinne zmiany (stałe), w godzinach 11:00 - 08:00, Pon-Ndz)
Biuro w nowym budynku w samym centrum Katowic (Global Office Park)
Atrakcyjne wynagrodzenie
Pakiet benefitów: bonus roczny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie i wiele innych
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
Chęć do pracy w godzinach popołudniowych/nocnych
Podstawowa znajomość funkcjonowania technologii tj. Internet, telewizja, telefon
Dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
Zadania:
Udzielanie telefonicznie technicznego wsparcia Klientom firmy
Zorientowanie na Klienta, dbanie o pozytywny odbiór usług
Bieżące rozwiązywanie problemów związanych z produktami lub usługami firmy