Cena / za 60 min 40 zł
Lekcje online Nie
Miasto Lublin
Miejsce Dowolnie
Zakres Szkoła podstawowa Gimnazjum Szkoła średnia

Witam serdecznie, jestem studentką III roku psychologii oraz...

Witam serdecznie,
jestem studentką III roku psychologii oraz absolwentką I roku filologii angielskiej. Obecnie przygotowuję się do certyfikatu CAE oraz TOEFL, jak również oferuję korepetycję dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz ponadgimnazjalnych. Swoje umiejętności językowe szkoliłam od 5 roku życia, korzystając z różnych metod nauczania oraz udoskonalając je wieloma pobytami w Anglii podczas kursów językowych. W nauczaniu innych za kluczowe postrzegam określenie preferencji i zdolności ucznia, w oparciu, o które dobieram odpowiednie metody nauki, jak również systematyczne powtarzanie materiału i liczne ćwiczenia, pozwalające na uzyskanie biegłości w posługiwaniu się słownictwem oraz strukturami gramatycznymi. Nie wykonuję zadań domowych ani nie oferuję pisania prac, natomiast chętnie pomogę w poszerzeniu wiedzy przez uzupełnienie niedostatków czy też opanowaniu ponadprogramowych treści. Swoim uczniom polecam nie tylko naukę gramatyki i słownictwa lecz także wykorzystywanie ich w używaniu różnego rodzaju stron internetowych, przeznaczonych do ulepszania znajomości angielskiego. Materiały, które posiadam i udostępniam uczniom są kompilacją tych, z których korzystałam w trakcie swoich studiów oraz podczas przygotowywania się do certyfikatu FCE (zdany w 2012 roku na ocenę A). Z racji planowanej kariery zawodowej poza granicami Polski, samodoskonalenie się w języku angielskim uważam za priorytet, co jest gwarancją pewności wysokiej jakości mojej wiedzy.

Proponuję zajęcia w cyklu 1,5 godzinnych sesji, z częstotliwością zależną od potrzeb ucznia, w cenie 40zł. Możliwy jest dojazd na terenie Lublina. Pierwsze zajęcia są nieodpłatne i mają na celu rozeznanie się w materiale jaki jest do opanowania, jeśli potrzebna będzie w ich terminie pomoc w odrobieniu zadania domowego to również ją przewiduję bez pobierania opłaty. Po pierwszych zajęciach tworzę plan, w którym uwzględniam tematy kolejnych lekcji, dając go do wglądu uczniowi oraz rodzicom. W przypadku osób młodszych materiały, które udostępniam uczniowi pozostawiam także rodzicom, aby mogli oni mieć wgląd w postępy dziecka i wspierać je w nauce, jeśli uznają to za słuszne.