Wykształcenie: Wyższe
Cena /
za 60 min
5000 zł
Lekcje online
Nie
Miasto
Kraków
Miejsce
U korepetytora
Przedmiot
Język niemiecki
Zakres
Studia
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacj...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie do biura w Krakowie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Zadania na stanowisku:
-Kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami biznesowymi,
-Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji,
-Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
-Współpraca z działami sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech.
Wymagania:
-Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2
-Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na oczekiwania klienta
-Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
-Znajomość MS Office
Oferujemy:
-Atrakcyjne wynagrodzenie,
-Umowa o pracę,
-Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
-Dynamiczne i przyjazne środowisko pracy.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: monika.sitarska@adecco.com
W temacie proszę wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)
Aktualnie do biura w Krakowie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Zadania na stanowisku:
-Kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami biznesowymi,
-Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu transakcji,
-Analiza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
-Współpraca z działami sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech.
Wymagania:
-Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego B2
-Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz nastawienie na oczekiwania klienta
-Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
-Znajomość MS Office
Oferujemy:
-Atrakcyjne wynagrodzenie,
-Umowa o pracę,
-Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie,
-Dynamiczne i przyjazne środowisko pracy.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: monika.sitarska@adecco.com
W temacie proszę wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)