Cena / za 50 min 100 zł
Lekcje online Tak
Miasto Warszawa
Miejsce Dowolnie
Przedmiot Język polski
Zakres Szkoła podstawowa Gimnazjum Szkoła średnia Matura Inne

Korepetycje z języka polskiego, przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty/matury, zajęcia dla osób w ED

_Uczę, jak być krytycznym odbiorcą i twórcą kultury oraz otaczającego świata.Zwracam uwagę na stan psychiczny i emocjonalny osoby, z którą pracuję. Słucham, wspieram, uczę, bawię. Mam doświadczenie w pracy z ludźmi w różnym wieku - od uczniów_uczennic w wieku wczesnoszkolnym po osoby dorosłe. _

Oferuję:

  • Zajęcia indywidualne według autorskiego programu dostosowanego do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się (dedykowane osobom w edukacji domowej, indywidualnym nauczaniu oraz tym, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu szetroko rozumianej kultury i języka polskiego).

Program zawiera m.in. kształcenie językowe, pisarskie, uważne czytanie,  krytyczne myślenie, spotkania ze sztuką. Podczas zajęć rozszerzamy zakres treści poza podstawą programową. 

Cena: 100 zł / 50 min, 190/ 100 min

  • Korepetycje z języka polskiego

Na zajęciach: utrwalamy wiedzę, ćwiczymy umiejętności z bieżącego materiału oraz wymagane na egzaminie ósmoklasisty/ matury z języka polskiego (podstawa oraz rozszerzenie). Zajęcia obejmują także sprawdzanie dłuższych wypowiedzi (rozprawka, przemówienie, arykuł, analiza porównawcza itd.). Do każdej pracy udzielam obszernej informacji zwrotnej.

Cena: 100 zł / 50 min, 190/ 100 min


Regulamin zajęć indywidualnych i konsultacji

Zajęcia indywidualne oraz konsultacje odbywają się za pośrednictwem komunikatora Skype  . Warunkiem uczestnictwa jest uprzednie założenie i skonfigurowanie darmowego konta w aplikacji Skype.

Warunkiem uzyskania dostępu do niezbędnych materiałów edukacyjnych wykorzystywanych podczas zajęć indywidualnych oraz konsultacji jest  posiadanie konta w darmowej domenie gmail.

Osoby korzystające z zajęć indywidualnych oraz konsultacji mają obowiązek dysponować stabilnym łączem internetowym umożliwiającym sprawne przeprowadzenie spotkań.

Za każdą usługę wystawiam fakturę (NIP firmy 655-195-76-42).

Termin płatności za zajęcia to 14 dni od dnia wystawienia faktury lub rachunku za poprzedni miesiąc.

Bezpłatne odwołanie zajęć jest możliwe tylko na 24 godziny przed planowanym terminem. Niestawienie się na spotkaniu online lub odwołanie zajęć na mniej niż 24 godzin przed zajęciami wiąże się z koniecznością opłacenia 100% kwoty za lekcję.

Decydując się na zajęcia indywidualne lub konsultację, akceptujesz warunki regulaminu.

Jeśli chcesz mnie bliżej poznać, to czytaj dalej. :)

Jak patrzę na proces nauki

Proces nauki jest dla mnie sztuką, bo jak sztuka wymaga: namysłu, cierpliwości, pomysłu i wiary w to, że swoim dziełem/działaniem zmienisz coś na lepsze. Przy okazji oddajesz kawał(ek) _siebie.

Błędy traktuję jako naturalny element procesu uczenia się . Pokazuję uczniom_uczenniom, jak oswoić się z nimi i wyciągać z nich lekcje. Proces uczenia się opieram na relacji, którą budujemy wspólnie - uczeń_uczennica, jeśli chcą się włączyć - również rodzice.

Daję przestrzeń na pytania, na podążanie za tym, co nas w danym momencie interesuję.

Uczę, jak być krytycznym odbiorcą i twórcą kultury oraz otaczającego świata. Zwracam uwagę na stan psychiczny i emocjonalny osoby, z którą pracuję. Słucham, wspieram, uczę, bawię. Mam doświadczenie w pracy z ludźmi w różnym wieku - od uczniów_uczennic w wieku wczesnoszkolnym po osoby dorosłe.

Wykształcenie

Jestem z wykształcenia polonistką z uprawnieniami do nauczania wiedzy o kulturze. Obecnie dokształcam się w Kolegium Artes Liberales Uniwersytetu Warszawskiego. Lubię się uczyć i towarzyszyć w procesie uczenia się uczniom_uczennicom , dlatego praca sprawia mi ogromną satysfakcję.

Oprócz zainteresowań ściśle związanych z moim wykształceniem, interesuję się naukami przyrodniczymi oraz społecznymi. Wiedzą dzielę się również w postaci artykułów naukowych (związanych głównie z czytelnictwem dzieci i młodzieży, czytaniem lektur szkolnych). W szkole uczyłam według programu autorskiego, a owocem tych doświadczeń stała się współautorska monografia pt. Czytanie w praktyce polonistycznej. O odbiorze lektur szkolnych.

Dzielę się swoją wiedzą i praktyką z innymi nauczycielami_kami, ponieważ zależy mi na poprawie jakości edukacji.