Cena / za miesiąc 1500 zł
Lekcje online Tak
Miasto Łódź
Miejsce U korepetytora
Przedmiot Matematyka
Zakres Szkoła podstawowa Szkoła średnia Matura Studia Inne

Matematyka i psychoedukacja. Holistyczne przygotowanie do egzaminów. (Matura rozszerzona i podst., egz. 8 klasa, IGCSE)

Do współpracy zapraszam:

  • rodziców, którzy pragną być spokojni o rozwój kompetencji młodej istoty i jej matematyczną sprawność,
  • rodziców, którzy chcą widzieć swoje dziecko radzące sobie z wyzwaniami, pewne siebie i samodzielne,
  • rodziców dzieci z niecodziennymi wyzwaniami, poszukujących miejsca nauki matematyki, w którym spotkają się z otwartością na ich wyzwania i postawą poszukującą indywidualnych rozwiązań,
  • młodych, którzy chcą rozumieć matematykę, bo to daje im pewność siebie w szkole i buduje zasoby logicznego myślenia na przyszłość,
  • młodych, którzy są gotowi uczyć się odpowiedzialności poprzez planowanie swoich celów edukacyjnych w bezpiecznej przestrzeni, w której jest miejsce na świętowanie sukcesów i analizowanie błędów, by lepiej dobierać sposób działania w przyszłości,
  • młodych, którzy chcą być wysłuchani, ze swoimi trudnościami, oraz brani na poważnie w kwestii ich edukacyjnych wyzwań i marzeń.
  • Pracuję z młodzieżą od 6. klasy szkoły podstawowej po studentów. Przygotowuję młodzież do: egzaminów maturalnych na poziomie rozszerzonym i podstawowym, egzaminu 8-klasisty, egzaminów w ramach edukacji domowej. Studentów wspieram z zagadnień analizy matematycznej.
    Współpracuję również z młodzieżą przygotowującą się do egzaminu IGCSE.

    Na zajęciach łączę naukę matematyki i umiejętności skutecznego wykorzystywania wiedzy w zadaniach, dbając równocześnie o to, by młodzi uczyli się tego jak:

    • radzić sobie z emocjami i jednocześnie działać,
    • myśleć krytycznie i odważnie badać nowe zagadnienia,
    • zaufać sobie i znajdować własne rozwiązania.

    Te umiejętności są kluczowe podczas znajdywania rozwiązań w zadaniach matematycznych, alerównież w innych aspektach życia.

    Schemat wejścia we współpracę:

  • Rozmowa telefoniczna z rodzicem,
  • Decyzja o wejściu w czterotygodniowy okres sondujący sytuację, w których przyglądam się całokształtowi warunków matematyczno - edukacyjnych młodej osoby i wspólnie budujemy zaufanie w tej relacji,
  • Po 4 tygodniach dokonuję podsumowania: analizuję sytuację, określam, co jest zasobem, a co wyzwaniem, oraz sugeruję dalsze kroki, by zbliżać się do pożądanego efektu,
  • Jeśli jest taka potrzeba i chęć - podjęcie decyzji o dalszej współpracy.
  • Szczegóły 4 tygodni sondujących sytuację:
    Rozmowa z rodzicem - ta rozmowa ma na celu zrozumienie na czym zależy rodzicowi, co jest dla niego wyzwaniem, a co według niego jest wyzwaniem dla młodej istoty, w kontekście nauki matematyki. Na tej rozmowie pytam o wszystkie diagnozy oraz wszelkie sprawy mające wpływ na sytuację psychofizyczną młodej osoby. Efektem tej rozmowy jest jasno sformułowany cel. Dokąd chcemy, aby młoda istota doszła w swojej edukacji matematycznej . To może być cel miękki - mieć więcej pewności siebie, przestać się bać matematyki, albo twardy - zależy nam na konkretnym wyniku na egzaminie / na koniec roku itp. Po tej rozmowie podejmujemy decyzję o 4-tygodniowej współpracy próbnej

    Pierwszy kontakt z młodą osobą odbywa się przez WhatsApp. Zbieram materiały i informacje na temat bieżącej sytuacji. Umawiamy się na 4 spotkania. Formułujemy cel młodej osoby i uwspólniamy go z celem rodzica. W tej wymianie, również pytam o wewnętrzne “chcę”, które jest niezwykle ważne w tym procesie. Osobista motywacja do pracy, jest kluczem do sukcesu.

    Podczas tych 4 tygodni mamy:

    • 4 spotkania na zoom, każde po 60 min,
    • jestem dostępna na WhatsApp między spotkaniami - pracujemy asynchronicznie (Asynchronicznie, tzn.  podopieczni wysyłają mi wiadomości głosowe i / lub zdjęcia zagadnień, z którymi nie potrafią ruszyć dalej w danym momencie. Ja odpowiadam zadając nakierowujące pytania i/lub dosyłając dodatkowe materiały wyjaśniające zagadnienie. Każda osoba wysyła wiadomości w wygodnym dla siebie momencie. Korespondencja może trwać do następnych zajęć)
    • analizuję prace: te robione samodzielnie, te robione przy naszej współpracy i te pochodzące ze szkoły,
    • koszt to 1500 zł płatne z góry.

    Na tej podstawie formułuję wnioski i zalecenia dotyczące dalszej pracy, by młoda istota osiągnęła zamierzony efekt.

    Formy dalszej współpracy, minimum 3 miesiące:

    • jedno spotkanie w tygodniu (60min) i praca asynchroniczna przez WhatsApp między zajęciami - 1500 zł /4 tygodnie,
    • dwa spotkania w tygodniu (każde po 60min) i praca asynchroniczna przez WhatsApp między zajęciami - 3000 zł /4 tygodnie,
    • praca asynchroniczna przez WhatsApp - wyceniana w zależności od intensywności kontaktu,
    • w przypadku formy pracy dobieranej indywidualnie, zostanie ona “uszyta” według potrzeb i wyceniana oddzielnie.


    Jeśli to co opisałam, brzmi jak coś czego poszukujesz. Napisz do mnie wiadomość na WhatsApp (nr tel. 690 090 335), umówimy się na rozmowę telefoniczną.

    Efekty moich podopiecznych:
    1. Od jedynek ze sprawdzianów i nienawiści do matematyki do stabilnej czwórki na koniec roku i matury zdanej powyżej 80% na poziomie podstawowym - w rok. Dodatkowo podopieczna mówiła o tym, że wróciła jej radość i zapał do matematyki.
    2. Od nierozumienia zagdanień poruszanych w szkole, unikania odrabiania zadań i słabych, często poprawianych ocen, do pierwszej w życiu czwórki ze sprawdzianu - w dwa miesiące! W bonusie, pojawił się zapał, duma z własnych osiągnięć i rozumienie, że wyzwania są naturalną częścią nauki. 
    3. Od niezdanej matury, po zdanie jej w terminie poprawkowym - w dwa tygodnie! Podopieczna, wraz z rodziną, świętowała nie tylko wynik, ale też ogromną ulgę i poczucie wolności.
    4. Od nieregularnej nauki,  dwójek i trójek ze sprawdzianów na rozszerzeniu, frustracji dotykającej całą rodzinę, po wypracowanie wiedzy, konsekwencji pracy i odpowiedniej strategii, która skutkowała 98% na maturze podstawowej i 76% na maturze rozszerzonej - w 8 miesięcy. Dodatkowy efekt to poczucie sprawczości i rozumienie jak się uczyć na wymarzonych studiach!

    To tylko cztery efekty z ponad 50 przypadków indywidualnych, z którymi pracowałam w ostatnich latach. 


    O mnie:
    Nazywam się Joanna Zwierzchowska i od ponad 10 lat uczę matematyki, pomagając młodym ludziom przejść od trudności do swobody, zrozumienia i pewności siebie. Dla mnie matematyka to język – niezależnie od szerokości geograficznej czy wieku, wszyscy możemy zrozumieć matematyczne opisy świata. Rozwiązanie jest jedno, ale dróg prowadzących do niego jest wiele. Tutaj otwiera się przestrzeń dla kreatywnego myślenia, zaufania do siebie i odwagi w działaniu. 

    Więcej o mnie i moim podejściu przeczytasz na stronie:
    https://www.facebook.com/WsparciewMatmie/

    Codziennie spotkasz mnie tutaj:
    https://www.instagram.com/joanna_zwierzchowska_/profilecard/

    Powyższy proces edukacyjno-rozwojowy jest moją cegiełką w budowaniu świata, w którym rośnie pokolenie myślące logicznie, pewne siebie i pełne poczucia własnej wartości. Moim celem jest, by moi podopieczni stawali się jak najbardziej samodzielni i sprawczy, by potrafili rozpoznawać swoje emocje i potrzeby, w tym te związane z własnym wzrostem i rozwojem. Wierzę, że w ten sposób staną się świadomymi, spełnionymi i szczęśliwymi dorosłymi.