Cena / za 60 min 150 zł
Lekcje online Tak
Miasto Poznań
Miejsce Dowolnie
Przedmiot Matematyka
Zakres Szkoła podstawowa Gimnazjum Szkoła średnia Matura Studia

Matematyka Terapeutyczna

MATEMATYKA TERAPEUTYCZNA

Dla osób z lękiem, blokadą i „traumą szkolną”

Jeśli na sam widok zadań z matematyki robi Ci się słabo, masz w głowie „i tak tego nie ogarnę”, a wcześniejsze korepetycje kończyły się jeszcze większą frustracją – te zajęcia są właśnie dla Ciebie.

Pracuję w nurcie, który nazywam matematyką terapeutyczną :łączę korepetycje z dbaniem o emocje, poczucie bezpieczeństwa i odbudowę zaufania do własnego myślenia. Zamiast „cisnąć materiał”, najpierw zajmujemy się lękiem, wstydem i przekonaniem „nie umiem”, a dopiero potem wchodzimy w rachunki, równania i zadania tekstowe.

Dla kogo są te zajęcia?

dla uczniów, którzy boją się matematyki albo „zawieszają się” przy zadaniach

dla osób po trudnych doświadczeniach szkolnych (wyśmiewanie, presja, porównywanie)

dla dorosłych wracających do nauki (studia, egzaminy, zmiana zawodu)

dla każdego kto chcę naprawdę zrozumieć matematykę

Jak pracuję?

spokojne tempo, zero oceniania, empatia i szacunek

krok po kroku – od prostych intuicji do bardziej formalnych metod

dużo rozmowy o tym, co się dzieje w głowie, gdy pojawia się lęk lub blokada

uczenie strategii samodzielnej nauki, żebyś z czasem nie potrzebował już korepetycji

atmosfera, w której błąd jest informacją, a nie powodem do wstydu

Na co dzień korzystam z Neurokognitywnej Pedagogiki Samonauki (NPS) – autorskiego podejścia, które łączy wiedzę o mózgu z praktyką korepetycji. W praktyce oznacza to, że nie tylko tłumaczę „jak zrobić zadanie”, ale też pokazuję, jak działa Twoje uczenie się i jak możesz je wspierać. Jeśli chcesz wiedzieć więcej - gorąco zachęcam do przeczytania manifestów NPS na stronie pedagogikasamonauki

Po naszych spotkaniach możesz oczekiwać:

dużo mniejszego lęku przed matematyką

większej pewności siebie na lekcjach / egzaminach

realnego zrozumienia tematów, które wcześniej były „czarną magią”

pierwszych doświadczeń: „przecież to jest banalne!”

Jeśli chcesz, żebym pomógł Ci poukładać relację z matematyką – napisz kilka słów o sobie (wiek, klasa / etap, z czym masz największy problem), a zaproponuję formę współpracy i termin pierwszego spotkania.