KURS STATYSTYKI BIZNESOWEJ
STATYSTYKA BIZNESOWA
Czas trwania kursu: 16 godzin lekcyjnych
Cena: 800 zł.
Cele kursu:
- zdobycie przez słuchacza wiedzy na temat podstaw statystyki matematycznej,
- zdobycie umiejętności samodzielnego prowadzenia analiz statystycznych rynku,
- znajomość narzędzi przydatnych w analizie danych.
Treść kursu - główne tematy:
1. Typy danych, szybkie porządkowanie.
2. Wizualizacje i miary opisowe.
3. Jak badać zależności i związki?
4. Analiza czynników sprzedaży, prognozowanie.
5. Analiza historii sprzedaży.
6. Analiza koszykowa.
7. Konstrukcja i analiza ankiet konsumenckich.
8. Wykorzystanie statystyki w praktyce biznesowej w obrębie nowych mediów.
Wprowadzenie:
Marketing cyfrowy i analityka rozwijają się w symbiozie. Cross-selling (sprzedaż krzyżowa) i upselling (sprzedaż dodatkowa) to kluczowe dziś pojęcia. Współczesne interesy prowadzą do generowanie ogromnej ilości danych, które na ogół są nieuporządkowane i trudno wyłowić z nich sens. Ponadto, nieprawidłowa analiza prowadzi do wyciągnięcia błędnych wniosków i w efekcie błędnych decyzji marketingowych. Kurs statystyki biznesowej ma na celu omówienie podstawowych oraz nowszych technik służących do obrazowania procesu sprzedaży, znalezienie powiązań pomiędzy czynnikami wpływającymi na sprzedaż i jej prognozowaniem oraz precyzyjnym opisem procesu sprzedaży, pozwalającym na zidentyfikowanie najchętniej kupowanych zestawów produktów, tworzeniem i wyciąganiem wniosków z ankiet konsumenckich, w celu dobrania jak najlepszej oferty dla klienta.
Kurs prowadzą praktycy, z doświadczeniem w wiodących firmach analitycznych w Polsce oraz w oparciu o doświadczenia międzynarodowe.
Tel.: 734142620
Mail: programujrazemznami@gmail.com